טיפים לחגיגה המושלמת

הפעלה של שחקנית מקצועית

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

כשאתם פונים לאירוע הפעלה ליום הולדת ומקבלים אותו משחקנית הצגות, אתם נהנים פעמיים: גם מעניקים לילדים שלכם סט משחקים ופעילויות בלתי נשכחים וגם מזמינים אותם לצפות בהצגה טובה. הפעילויות שלנו וגם ההצגות מלוות בשלל רעיונות מקוריים, החל מפעילויות פרי הגייתנו, ועד הצגות המבוססות על אגדות ילדים וסיפורי מוסר השכל ידועים כמו פינוקיו וגוליבר. אנו גם מעלים מופע מקורי משלנו בשם "המופע של ג'יני ג'י" אשר עולה מעת לעת בקניונים וברחבות ילדים מפורסמות בכל הארץ. ניתן לצרוך כל אחד מאלו ולהסב לילד שלכם יום הולדת ברמה אחרת.

פעילויות מקוריות

בואו לקחת את ילדיכם לעולם שלם של הרפתקאות: משחקי בלונים, חידות, משחקים עם משרוקיות נייר, פעילויות ריצה, משחקים עם אביזרים ייחודיים, ועוד. ניתן גם לשלב פעילויות שטח כמו משחקי 'מצא את המטמון'. פעילויות אלה מותאמות לכל קבוצת ילדים לפי הגיל ותחומי העניין הרצויים.

הצגות אגדות וסיפורים ידועים

הצגות המבוססות על שלל עלילות ידועות מכל קצוות עולם הסיפורת לילדים: אגדות וולט דיסני, אגדות האחים גרים, ועוד. אנו נציג את שלגייה ושבעת הגמדים, סינדרלה, ועוד המון אגדות במיוחד בשבילכם. אנו נתלבש ונתאפר כמו הדמויות המקוריות ונעניק לילדים שלכם את הכי קרוב לאווירה של העלילה המקורית בכל סיפור שנגיש.

מופע הבית

מופע הבית מבוסס על עלילה פרי עמלנו – בה ג'יני ג'י שדונית היער לוקחת את הילדים יחד עם שותפתה, לעת התולעת, למעבה היער הקסום. ההצגה מתארת את המסע ליער ואת הרגעים הקסומים בתוכו. ההצגה מלווה בקונצרטים ומופעים מוזיקליים, וכן בסיפורי משחק מקוריים ומעשירים. מופע זה נחשב לידוע ברחבי הארץ, והוא מוצג בקניונים וברחבות ילדים במרכזי מסחר. המופע יוצג במתכונת המצומצמת בביתכם על מנת להתאים לאווירת האיוונט המתהווה בו.

בואו להגשים יום הולדת מיוחד במינו

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה