טיפים לחגיגה המושלמת

המלצות לאטרקציות מאת מפעילה ליום הולדת

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

להלן מספר אטרקציות מומלצות לימי ההולדת של הילדים שלכם! אטרקציות לימי הולדת המתוכננות ומיושמות על ידי מפעילה מקצועית הן חוויה בלתי נשכחת לכל ילד וילדה. הן תורמות להתפתחותם הקוגנטיבית ומשרות בהם שמחת חיים של ממש. הפעלות לימי הולדת המומלצות על ידי מיטב המפעילים והמפעילות לפניכם!

פעילות ליום הולדת לילדים

מדובר על פעילות אקטיבית כמו ריצה, קפיצה, משחקי בלונים וכד'. פעילות כזו ניתן לערוך פעם אחת או מספר פעמים כשהפעילויות רצות אחת אחרי השנייה בסיבוס שנקבע מראש. מפעילה ליום הולדת ממליצה על פעילויות זחילה, הליכה קלה ודומיהן לגילי טף (שנה עד 3), פעילויות עם ריצה לגילי 3-5 ופעילויות המשלבות גם משחקי בלונים וזריזות ידיים לגילי 6-8.

מופעים והצגות

לאחר שהילדים והילדות שלכם התרוצצו הגיע הזמן שלהם/ן לנוח את מנוחת הלוחם ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר מופעים והצגות שונות. פעילות ליום הולדת לילדים שלאחריה הם נהנים מהצגה טובה מהווה יום הולדת שלא יישכח כל כך מהר. מפעילה ליום הולדת בוחרת יחד אתכם, ההורים, את ההצגה בהתאם לגילי הילדים, תחומי ההתעניינות שלהם ונטיות לבם באופן כללי.

הפסקות

חשוב להרבות בהפסקות. בל נשכח שזה יום הולדת, וכל ילד צריך את הזמן שלו עם עצמו מעבר לסד היום. הפעלות לימי הולדת עוברות תקין ואף מוצלח כאשר הילדים מקבלים הרבה זמן פנוי בשביל להיות קשובים ומרוכזים דיו לפעילות עצמה כאשר היא נערכת.

מחירים

מחירי השירותים נגזרים מכמה פרמטרים. ראשית כל, מפעילה ליום הולדת גובה מחיר על שירותים לוגיסטיים שונים כמו הגעה ורכישת מוצרים חד פעמיים כמו משרוקיות נייר ובלונים. שנית, המזכירה מתמחרת את העבודה עצמה, ההופעה בשטח ושירות הילדים.אין תמחור נוסף על רכוש קבוע של המפעילה כמו כובעי בד

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה