טיפים לחגיגה המושלמת

תיאטרון סיפור ייחודי מהאגדות

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !
מעוניינים בהצגה טובה של דיסני בסלון ביתכם? אולי בסינדרלה בג'ימבורי? מה עם שלגייה ושבעת הגמדים באולם אירועים? אנו חברת הפעלות המארגנת, מפיקה, ומוציאה לפועל הצגות לילדים בשלל וריאנטים. יש לנו סיפורים מקוריים תוצרת החברה, לצד מחלקת משחק המגלמת אגדות קלאסיות אשר מהוות סיפורי פולחן בינלאומיים.

אגדות קלאסיות
אנו נציג סיפורי וולט דיסני, סינדרלה, שלגיה וכל אגדה קלאסית אחרת שניתן להגות, לרבות סיפורי האחים גרים, ודומיהם. כשנגלם את הדמויות באגדות, אנו נתלבש ונתאפר כמוהן. הילדים יבינו מיד במי ובמה מדובר וייהנו מהצגה שהיא אקזמפלר מובהק של סיפור האגדה המקורי.

סיפורי ילדים ידועים עם מוסר השכל
פינוקיו, גוליבר, ועוד סיפורים רבים עם מסר חינוכי וערכי. אנו מציגים הצגות אלו על מנת להסב עניין לילדים ולהטמיע בהם את המסרים של הסיפורים הנפלאים הללו. היתרון שלנו בהצגות אלו הוא שאנו נוטים להדגיש במשחק את הרגעים המכריעים בהם המסר עובר, מה שיגרום לילד להכיר מחדש את הסיפור עליו גדל, ולהבין מה הרעיון החינוכי אשר עומד מאחוריו.

יצירות משחק מקוריות
עוד סוג של הצגה שאנו מספקים ללקוחות שלנו הוא זה המקורי. יש לנו כמה הצגות עם עלילות מקוריות שאנו משמיעים ומציגים להם. ההצגות הומצאו גם בדמויות ובשמותיהן וגם בעלילה שהן מקדמות. התסריטים נכתבו על ידנו והתלבושות עוצבו על ידנו. אם אתם מעוניינים להכיר לידים שלכם הצגות חדשות ואיכותיות, תוכלו להכיר להם את מופעינו המקוריים. רבים מהם כבר מציגים בקניונים ובמרכזים מסחריים מול ילדים. ניתן להציגם גם בביתכם לרגל יום ההולדת של בנכם/בתכם.

מיקום המופע בהפעלת הילדים
המופע יכול לתפוס את כל נפח מסיבת הילדים או חלקו, במהלך הפעלות. הוא יכול להתהוות בתחילת יום ההפעלות או בסופו. אנו נמליץ בכל יום הולדת מה הכי כדאי, ונספק לכם אירוע בלתי נשכח, שתוכנן בקפידה רבה.

על החברה
אנו מספקים מופעי ילדים והצגות מכל הסוגים לימי הולדת. אנו עובדים עם מיטב ההורים ועם ילדים רבים ברחבי הארץ. מי שמעוניין בהצגה איכותית משחקנים ושחקניות מנוסים ומנוסות – מוזמן לפנות אלינו ולבחור את המופע אשר הילד שלו לא ישכח, עם תלבושות, איפורים ויכולות משחק ברמה אחרת.