טיפים לחגיגה המושלמת

הפעלות לימי הולדת ממפעילת ילדים מקצועית עם ניסיון

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !
מי שמחפש להעשיר את יום ההולדת של בנו או בתו, בכל גיל, ממליאת שנה לילדכם, ועד כיתות א'-ב', צריך למצוא שירות הפעלות לימי הולדת. למזלכם, החלטנו לכתוב לכם על מפעילה ליום הולדת המספקת שירותים לילדי כל הגילים ולהוריהם. פעילות ליום הולדת לילדים היא דבר מבורך, שתורם להתפתחות המחשבתית של כל עולל, תינוק או ילד. שילוב יום ההולדת עם פעילות הוא גם אחד מהחשובים בהתפתחותם המנטלית של הבן או הבת שלכם.

פעילות ליום הולדת לילדים עם המון ניסיון

מפעילה ליום הולדת תספק עבור הילדים שלכם מגוון עצום של פעילויות, אחל מפסיביות על בסיס צפייה במופעים, ועד לאקטיביות בהשתתפותם המלאה. הפעלות לימי הולדת טומנות בחובן שפע של פעילויות מבורכות, ממשחקי ילדים ועד תחרויות, ממופעי ליצנות ועד הצגות. אל תפספסו את ההזדמנות: תנו לילד שלכם את שירות ההפעלות המתאים ביותר לגילו ולהתפתחותו, ותנו לו לשמוח עם חבריו וחברותיו ביומו הגדול.

מגוון פעילויות בתכנית יום ההולדת

הפעלות לימי הולדת על בסיס ציוד חד פעמי: בלונים, משרוקיות נייר חד פעמיות וכד'. הפעלות לימי הולדת על בסיס ציוד קבוע. פעילות ליום הולדת לילדים עם אוכל ובלעדיו. הצגות לילדים, מופעי ליצנות מצחיקים, ועוד. אנו מתאימים את הפעילויות לילדים שלכם לכל גיל, ולכל רמה. לכן, אל תגידו "לי זה לא מתאים". כשתצרו אתנו קשר, אתם תופתעו: מבטיחים!

אפשרויות לימי הולדת לתינוקות קטנים במיוחד

אנו נשלח אליכם הביתה או לג'ימבורי מפעילה גם עבור בני שנה ושנתיים. יש לנו תכניות מיוחדות לתינוקות בגילים הללו, ללא דיבור, על בסיס תנועה. אתם תבחינו מיד שהילדים מבינים מה שהמפעילה עושה, והדבר יגרום לכם סיפוק רב. הורים רבים כבר ניסו את השירות ודיווחו על שביעות רצון מלאה.

ימי הולדת לילדים גדולים

בשונה ממה שחושבים, אנו נותנים שירות גם לילדים בני 7 ו- 8. יש לנו תכניות לימי הולדת בנות גיל 8, יום הולדת 7 לבנים ובנות, ועוד מגוון הפתעות. בשנים האחרונות שלהם לפני הכניסה לעולם המבחנים וההתחייבויות, תנו להם את ההזדמנות האחרונה ליהנות מיום הולדת של מפעילה מקצועית, עם המון חדווה וסיפוק.

 

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה