טיפים לחגיגה המושלמת

הצגה לילדים ליום הולדת

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

הצגה לילדים ליום הולדת – אטרקציה לכל גיל בעשור הראשון של החיים

אם אינכם יודעים מה לעשות השנה עם מסיבת יום ההולדת של הבן או הבת, וכל שנה אומרים לכם לשכור ליצן או קוסם, השנה תקחו את זה למקום מעט יותר מקורי, והרבה יותר מגניב. שכרו את שירותיה של שחקנית מקצועית שתביא את התיאטרון לבית שלכם ותציג הצגת יחיד לכבוד הילדים. מדובר על הצגה לילדים ליום הולדת המותאמת אישית לגילם, ומתחברת להוואי שלהם. לרשותכם מבחר גדול של הצגות בהתאמה לילד או לילדה וחבריהם/חברותיהם.

הצגה מאת מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5

מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5 תציע מגוון רחב של הצגות המתאימות לשכבת גיל זו. זו שכבת הגיל בה הילדים בחלקם מתחילים ללמוד לדבר ולהתבטא ובחלקם כבר יש להם דעה בנושאים נרחבים, ולכן נדרשת הצגה עם תכנים פשוטים אשר יעברו את מבחן ההבנה של כל הצדדים. מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5 תדע לתמרן בין בני ה- 3 החדשים בעולם הדיבור והשמיעה, לבין בני ה- 4-5 המנוסים יותר ותחבר הצגה המתאימה לכולם במקרה שמדובר ביום הולדת מעורב. כמובן שלמפעילה – הצגות המוצגות לילדים בני אותו גיל, ברמה אחידה.

הצגה מאת מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8

בהצגה זו רמת ההבנה הנדרשת תהיה כמובן גבוהה, כזו המתאימה לבני גיל 6 עד 8. ההצגה תתבסס על תכנים המוכרים להם, או על חומר חדש אשר מתאפשר לילדים להבין בגילים הללו. ההצגה תיבחר בהתייעצות עם ההורים. גם ההורים יוכלו להזמין הצגה בעצמם, ואם מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 מציגה אותה, היא תשמח להביא את הבשורה לביתם.

הצגה לילדים ליום הולדת – יתרונות

• רעיון מקורי ומעניין.
• הילדים ייחשפו כבר בגיל צעיר לתרבות של מבוגרים: תרבות התיאטרון.
• הילדים ייהנו מחוויה ייחודית בה הם הצד המקשיב ולא הפעיל, ויחד עם זאת ייהנו מאד מן החוויה.
• האזנה וצפייה בהצגות מגיל צעיר מעלה את האינטליגנציה ומשפרת את יכולת החשיבה.
• בהצגה ישולבו אלמנטים ואינסטרומנטים מקוריים מטעם המפעילה.
פנו אלינו למידע נוסף על הצגה לילדים ליום הולדת עבור ילדי כל הגילים בעשור הראשון לחייהם!

 

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה