טיפים לחגיגה המושלמת

הצגה לילדים ליום הולדת לכל הגילים

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !
גם כאשר הילד שלכם עולל, וגם כאשר הוא בגן טרום חובה – המתנה היפה ביותר שאתם יכולים להעניק לו היא הצגה לילדים ליום הולדת. הדבר, כמובן, נכון גם לילדות בנות. הצגה לילדים ליום הולדת מתוכננת על ידי מפעילה לילדים ליום הולדת לגיל שנה עד 3 עבור תינוקות וטף, וכן מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5 עבור ילדי גני המועצות וגני הטרום חובה. התכנון מתבצע בהתאם לגילו של הילד, ועל פי מושגים שהוא למד והפנים כאשר שהה בגן. ההצגה מתבססת על פנטומימה, קולות מצחיקים, ולעתים גם תכנים ממשיים, כאשר הבנת הילד את ההצגה מתבססת, ברבים מן המקרים, על הויזואליות ולא בהכרח על המילה המדוברת. 

התגבשות ראשונית של ההצגה

המפעילה תיפגש אתכם ותציג לכם מצאי לא קטן של הצגות ילדים. כהורים, אתם ודאי תזהו מיד מה ידבר לילד או לתינוק שלכם, ותוכלו לבחור זאת בקלות. ההבדלים בין התכנים מורגשים היטב, שכן בחברה שלנו נפגשנו עם לא מעט הורים מכל המגזרים והקבוצות באוכלוסייה, וכל אחד ידע בדיוק מה מתאים לבן/בת שלו. ההצגה נעשתה עם המון חדווה, והילדים, כולל הקטנים מביניהם שטרם למדו לדבר, חשו מסופקים כפי שתוכלו לראות בסרטונים ובתמונות שלנו.

עזרים שונים הנדרשים להצגה

הצגה לילדים ליום הולדת דורשת כל מיני מוצרים חד פעמיים כמו בלונים ומשרוקיות נייר. במוצרים הללו נעשה שימוש פעם אחת, באירוע שלכם. בשל כך, ועל אף שאנו בחברה דואגים לכם לקניית המוצרים, אתם תידרשו להשתתף בעלויות שלהם. בנוסף, ישנן עלויות של תכנון ובניית ההצגה, שליחת המפעילה הנכונה וחזרות של המפעילה. עלות נוספת ואחרונה היא עלות המשחק עצמו ביום האירוע. מפעילה לילדים לגיל שנה עד 3 וגם מפעילה לילדים לגיל 3 עד 5 יעשו הכל כדי שהילדים ואתם תחושו מחוברים להצגה ותחוו סיפוק מעל ומעבר.

תכניות להמשך כשהילדים גדלים

גם כאשר הילדים נמצאים בגן חובה בגיל 6, ואפילו לומדים בכיתות א' ו- ב', ניתן להמשיך לעבוד עם מפעל ההצגות שלנו. יש לנו תכניות הצגה גם לגדולים בגילים הללו, אשר מתאימות לילדים עד גיל 8. הצגה לילדים ליום הולדת מכילה רמות תצוגה שונות בהתאם לגילי הילדים.

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה