טיפים לחגיגה המושלמת

טיפים מקצועיים לתכנון מסיבת יום הולדת בנות גיל 8

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !
בגיל 8 כמעט כל הילדים (להוציא מעט חריגים) כבר בילו 6-12 חודשים בבית הספר לפחות, והחלו לשכוח את תקופת הינקות בגן הילדים. הם מתחילים לסגנן לעצמם חיים של ילדים לומדים. הדרישות מההורים ביום ההולדת יבואו גם יבואו, וזה ממש לא יהיה מה שאירע בגיל 5 או 3. אם יש לכם ילדה, למשל, מאד ייתכן כי בנוסף למסיבה אליה כל הכיתה מוזמנת, היא תרצה לקיים יום הולדת בנות גיל 8. במקרה כזה מומלץ מאד להשכיר מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8. על אף שהיא משרתת גם ילדות קטנות משלכן היא תדע בדיוק מה לעשות עבור הבת שלכם וחברותיה.

כמה זה עולה לנו?

שאלת העלות תלויה בסוגי ההפעלות והסדנאות שהחלטתן לצרוך עבור בתכם. ישנן אטרקציות יקרות יותר וישנן אטרקציות יקרות פחות. העלות מתבססת על חומרי גלם חד פעמיים ועל הצורך בהיערכות מוקדמת. היערכות מוקדמת המצריכה עבודה קשה תגרום לאטרקציה להיות יקרה יותר מזו שרמת ההיערכות לה נמוכה יותר. על מפעילה ליום הולדת מחיר נדרש יהיה זה אשר ישקף את רמת האטרקציות, ואת הצורך התכנוני לקראת הצגתן באירוע. לעתים, אך לא תמיד, תידרשו לשלם גם על העבודה עצמה, אם מדובר במשימה וירטואוזית המצריכה זריזות ידיים או מיומנות מיוחדת.

טיפ מס' 1 – תחשבו רק על הבנות ולא על 'עד כמה הפעילות נחשבת'

טעות שהרבה הורים עושים היא השוואה באינטרט בה הם רואים שפעילות X היא יקרה ופעילות Y היא זולה, אז הם מניחים שפעילות Y אינה ראויה, ולבת שלהם מגיע יותר. פעילות עוסקת באינטלקט נטו, ולא בהבדלי רמות בין הבנות. הסיבה שיש רמות תמחור קשורה ללוגיסטיקה של המפעילה ולא לרמתן של הבנות. לכן, אם ראיתם פעילות שנוגעת למה שהבת שלכם אוהבת או מעדיפה, זו הפעילות שמומלץ לכם לצרוך ללא קשר לעלותה.

טיפ מס' 2 – גבו את עצמכם בלוחות זמנים

אם השגתם עבור הבת שלכם את הפעילויות שהן רוצות וצריכות, כל הכבוד. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון שפעילות דורשת השקעה של זמן, ולעתים הרבה זמן. אם הקצתם עבור יום הולדת בנות גיל 8 שעתיים, ויש לכם 2-3 פעילויות עמוסות, ודאו עם מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 שהן מאופשרות ליישום בשעתיים.

ט

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה