טיפים לחגיגה המושלמת

מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5

לחשוב מחוץ למסגרת לחשוב מחוץ למסגרת

אם גם לכם יש ילדים בגילים 3 עד 5, ויום ההולדת קרב ובא, אתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות הפעלות לימי הולדת וליהנות מאטרקציות שוות ביותר! מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5 תבוא אליכם הביתה, לג'ימבורי או לכל מקום אחר בו תבחרו לכנס את המסיבה, ותעבה אותה בתכנים משמחים ומרנינים אשר יגרמו לילדים שלכם לחייך באמת, ולצאת לפעילויות מעניינות ואטרקטיביות. בתכנית: משחקי בלונים, משחקי חשיבה, תחרויות ריצה וקפיצה, מופעי קוסמים וליצנים, מופעים לילדים, ועוד.

היתרונות בהפעלות לימי הולדת

ילדים שעוברים הפעלות לימי הולדת הם ילדים חושבים, עם בטחון עצמי גבוה ובעלי מחשבה ביקורתית מפותחת. ילדים כאלו הם ללא ספק מה שאתם צריכים לשאוף אליו בעתיד, גם למענכם ובעיקר למענם. לכן, מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5 תהיה לכם לעזר רב. גם הורים לילדים גדולים מכם נעזרים באותו שירות, בו מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 מתכננת פעילויות המתאימות לגילם.

סוגי הפעלות אשר ניתן להוציא אל הפועל

משחקי חשיבה, חידונים לילדים בגילים קטנים ובינוניים, משחקי בלונים, תחרויות שונות, ועוד. ניתן גם להוציא מופעי ילדים מותאמים אישית וליהנות משלל של הצגות בליווי שחקן/ית אחד/ת או ריבוי שחקנים. הפעלות אלו ניתן לשלב יחדיו באירוע אחד וליצור גיוון רב ביום ההולדת הצפוי לבן או לבת שלכם.

תכנון יסודי של ההפעלות והמופעים

באמצעותנו, תוכלו לתכנן ביסודיות את ההפעלות, החידונים והמופעים. אנו נסייע לכם להציב את המאורעות בסדר הגיוני אשר ייצור אירוע אחיד ומעניין ביותר. אנו נסייע לכם לעשות הקשרים בין המאורעות ובכך להביא ליצירת אירוע אחד רציף ורווי עניין.

מחירון הפעילויות והשירותים

המחיר מורכב גם מההשרעה הלוגיסטית שצריכה להיעשות, כמו הנסיעה לבית הלקוח, וההצטיידות ברכוש חד פעמי כמו בלו

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה