טיפים לחגיגה המושלמת

פעילות ליום הולדת לילדים בכל קבוצות הגיל

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

בואו לחגוג את יום ההולדת של הילד/ה שלכם עם פעילות ליום הולדת לילדים! אנו חברת הפעלות המספקת מגוון פעילויות ומופעים לכל הילדים! במופעים ובפעילויות שלנו אנו מטמיעים יסודות שיסייעו לילדים שלכם לגדול, לשמוח ולהתפתח כמו שצריך. אנו מאמינים בכך שהילדים צריכים להיחשף לכמה שיותר פעילויות מסוג זה על מנת לגדול עם שמחת חיים ולהגיע לחיי הבגרות שלהם בשלים ורוויי ביטחון.

מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3

תתפלאו, אבל כבר בגילי הטף יש צורך לקיים פעילות, ולנו יש את העובדות המומחיות שיודעות איך לעשות את זה. מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3 תדע איך לתקשר עם הזאטוטים שלכם ללא החלפת מילה אחת! היא תדע אלו תנועות יש לעשות על מנת לגרום להם להגיב ותשלב את הסילבוס עם תוכן אמתי ללא מילים המבוסס על פנטומימה, קולות ופעילויות קלילות ביותר עם מינימום תזוזה.

מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5

ילדים בגילים אלו יודעים בדיוק למה הם מצפים. הם היו מאד רוצים שיהיה מופע מצחיק שהם יוכלו לבוא ולהתפרק, ולמען האמת זה גם מה שיקרה, אבל לא רק. אנו נספק לילדיכם גם פעילויות של ממש כמו משחקי תחרו וריצות קלילים, משחקי בלונים, ועוד מגוון פעילויות עשיר המתאים לילדי סדרת גיל זו. בסיום, נערוך מופע ליצנים מצחיק המבוסס על עלילות או על קטעי בידור נטו ללא רצף סיפורי. לפרטים נוספים ניתן לשאול מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5.

המלצות לתכנון יום ההולדת כהורי הילדים

מומלץ לתכנן מראש כמה זמן אתם מקצים לטובת המסיבה, ולעדכן אותנו. אנו נמליץ עם מספר פעילויות שניתן לשבץ בלוח הזמנים שלכם מבלי שהדבר ייחשב לדחיסה, אלא להתעמקות ממשית בכל שלב באירוע. כמו כן, מומלץ שתשתפו אותנו מה הילדים שלכם אוהבים לעשות, מהם תחומי העניין שלהם, האם ישנן סדרות טלוויזיה שהם אוהבים לראות. המידע הזה יכול לסייע לנו מאד בגיבוש התכנים ה

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה