טיפים לחגיגה המושלמת

המדריך המלא לבחירת מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !
ילדים בגילים אלו נחשבים לגדולים ביותר לפני הכניסה לעולם המסיבות והדי.ג'ייז. בגילים אלה, במיוחד בגיל 8,חווים הילדים בפעם האחרונה מופעי ליצנים, קוסמים, והפעלות ילדים כמו בגילים הקטנים. לכן, ההמלצה שלנו היא לא להמר על המסיבה של הילדה או הילד שלכם, אלא לקחת מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 בעלת ניסיון רב בבניית אירועים מסוגים אלה.

המלצה ליום הולדת 7

ההמלצה שלנו היא לפתוח את שנת הלימודים הראשונה של הילד/ה שלכם בבית הספר באירוע עם מפעילה. באירוע כזה ייהנו הילדים משלל אטרקציות איכותיות, החל מהצגות ילדים שיוצגו על ידי המפעילה וכלה במשחקים ופעילויות המתאימות לגילם. אנו סבורים כי הדבר יתרום תרומה משמעותית להתפתחות הילד או הילדה גם בעתיד, לצד החוגגים המוזמנים שלהם/ן.

יום הולדת בנות גיל 8

בגיל 8 – בנות זקוקות יותר מכל לאירוע של מפעילה מנוסה, שמכירה למה הן מכוונות בדרך כלל. בגיל זה הן מדברות בדרך כלל על הנעשה במסיבת יום ההולדת של האח הגדול או בת הדודה הגדולה, ויודעות לפני כל הכיתה מה זה תקליטן ומה תפקידו של הדי ג'יי באירועים.
ילדות כיום מאד סקרניות וגדלות בקצב מהיר. בגיל 8 זה מתבטא במיוחד. לכן, אל תתפשרו על פחות משירות מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 שהוא שירות מנוסה ובקיא בהתמודדות עמן. בשירות זה, הבנות יקבלו בפעם האחרונה מסיבה בלתי נשכחת המבוססת על עולמם של ילדים, תוך שימת דגש על תכנים בוגרים בהתאם לגילן.
ההמלצה היא ללא ספק – לא להתחיל להביא הביתה תקליטנים בגיל זה, אלא לדבוק בשירותה של מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8. היא תדע מה לעשות על מנת להפוך את האירוע למעניין עבור הילדה שלכם וחברותיהּ.

פרטים תכניים על אירועים לגיל 6 עד 8

משך ממוצע לאירוע: כשעתיים. המלצה ליום הולדת 7, או כינון יום הולדת בנות גיל 8  היא להביא מפעילה מקצועית. מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 תדע כיצד להרים את האירוע ולהפוך אותו למעניין ביותר עבור הילד/ה שלכם וחבריו המוזמנים. עלות לאירוע: מתבססת על לוגיסטיקה חד פעמית שמביאה המפעילה, זמן ההשקעה של המפעילה ועבודה שמתבצעת בביתכם על ידה

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה