טיפים לחגיגה המושלמת

המלצה ליום הולדת 7 ממפעילה מקצועית

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !
גיל 7 הוא זמן מצוין לשדרוג מסיבת יום ההולדת השנתית. בגיל זה עוברים מרבית הילדים מהגנים לבתי הספר, ומתחילים לעצב לעצמם סגנון חיים חדש. הדבר מתבטא בדרישות חדשות שעוד יגיעו ביום ההולדת, ועל כן לא מומלץ להישאר לא ערוכים ולהסתמך על המפעילים מהשנים הקודמות. במקום זאת פנו למפעילה המתמחה בגיל זה, ודאגו שהילדים שלכם ימשיכו לחייך.

הלוגיסטיקה הכרוכה בהזמנת מפעילה ליום הולדת מחיר והתחייבויות נוספות

ישנם 2 פריטים לוגיסטיים בהם אתם חייבים: הראשון הוא המחיר והשני הוא זמן ההיערכות. עבור בני ובנות 7 למסיבת יום ההולדת אין מחיר אחיד, אך גם מי שמעוניין להשקיע מינימום מחויב לאיזשהו תעריף שקשה לומר כי היה קיים בשנים קודמות כשהילדים היו צעירים יותר. כמובן שלמי שיכול לשלמו בקלות מומלץ להתקדם ולשדרג את האירוע ככל שרק יוכל. אם אתם רוצים לארגן יום הולדת בנות גיל 8 או 7, כלומר מסיבה לבנות בלבד – יש לנו תכניות מסודרות. ניתן לארגן גם ערב בנים, או יום פעילות לכיתה כולה. על אירועים אלה משלמים גם על קניית מוצרים חד פעמיים כמו בלונים, גם על התכנון של המפעילה וגם על ביצוע העבודה עצמה. מבחינת זמנים, רצוי לוודא שכל אטרקציה מגובה בשעות התחלה וסיום כדי להבטיח שתספיקו הכל.

המלצה ליום הולדת 7 על סוגי פעילויות באירוע

למסיבות עבור בנות בלבד, כמו יום הולדת בנות גיל 8 או 7, מומלץ לשלב, לצד הריקודים והשמחות, גם מספר סדנאות המיועדות לבנות אשר יעצבו את דרכן כמעין נשים צעירות בתחילת הדרך. המלצה ליום הולדת 7 הנערכת עבור כל ילדי הכיתה תהיה כמובן עריכת מסיבה עם שירים המקובלים על שכבת הגיל, לצד פעילויות מיוחדות מטעם המפעילה. במסיבות לילדים בגילים כאלה, ככל שמשולבת בהן מפעילה ליום הולדת מחיר יקר יותר שנגבה מההורים גורר עמו פעילויות יותר איכותיות, גם אם מספר הפעילויות הכולל יהיה קטן יותר. במילים אחרות, המחיר עומד ביחס ישר לאיכות האירוע ולא לדחיסת אטרקציות בינוניות בכמויות מסחריות.
השתכנעתם? כעת הזמינו אותי לאירוע שלכם!
ניתן להזמין אותי אל יום הולדת בנות גיל 8, לבקש ממני המלצה ליום הולדת 7 ולהזמין אותי לממשהּ, ולשאול כל שאלה אחרת הנוגעת לאירועי ילדים.

 

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה