טיפים לחגיגה המושלמת

המלצה ליום הולדת 7 – תכנון סילבוס אירוע מלא

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

אם גם לילדים שלכם מלאו 7 שנים ואתם מתכננים מסיבת כתה או יום הולדת, מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 יכולה לתרום רבות לאיכותם. הפעלות לימי הולת לגיל 7 יש בשפע, וכמוהן גם מופעים שניתן להוציא לפועל אשר מתאימים לסביבת גיל זו. אם אתם מעוניינים במשהו טוב באמת עבור בניכם ובנותיכם, המלצה ליום הולדת 7 היא ללא ספק המלצה מצוינת כאשר מדובר בחברת הפעלות מקצועית.

תכנון הפעלות האירוע

המלצה ליום הולדת 7 היא לגבש את עיקר הסילבוס על פעילויות מעניינות. בגיל 7, הפעילויות התחרותיות הפיזיות כמו ריצה או קפיצה הן ללא ספק משהו מרכזי, אבל לא רק. בגיל זה הילדים מתחילים לכתוב ולהתבטא, ולכן יש לא מעט מקום לחידונים ושעשועונים, ואפילו כאלו מסוג כמו "חפש את המטמון" בהם הילדים מחפשים אותו בשטח באמתעות מסרי-חידות המופצים בנקודות ציון. אנו ממליצים לתכנן היטב את הסילבוס, לשלב גם פעילויות פיזיות וגם פעילויות מחשבתיות ובכך ליצור מגוון רחב של מאורעות מעניינים.

תכנון מופעי האירוע

ניתן להזמין מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 גם לצורך הצגת הצגות ומופעים שונים המיועדים לבני ובנות 7. המלצה ליום הולדת 7 בין השאר מתבססת על מופע או הצגה כזו גם על מנת שהילדים יוכלו לנוח מהפעילויות וגם על מנת להסב להם עניין מהצגה טובה המתאימה לגילם. יום הפעלות לימי הולדת המשלב הצגה הוא ללא ספק מעשיר יותר, פורה יותר ומעניין הרבה יותר מיום פעילויות רגיל.

איחוד רצף המאורעות לאירוע סדור

ניתן להציב את ההצגה לפני הפעלות לימי הולדת או אחריהן, או באמצע האירוע, כשישנו רצף פעילויות לפניה ואחריה. מומלץ לקשר בין ההצגה לפעילויות, ולכן התוכן גם של ההצגה וגם שלהן צריך להיות המשכי ובעל זיקה כלשהי. אנו נסייע לכם לגבש גם את הפעילויות בתוך הרצף, ונמליץ על פעילויות בתחילת האירוע לעומת

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה