טיפים לחגיגה המושלמת

הצגות לילדים לכל הגילים: בואו לצפות במופע שיוסיף צבע ליום ההולדת של הילד

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !
מי שמעוניין לשדרג באופן חסר תקדים את אירוע הילדים שלו, יכלול בשירות ההפעלות גם הצגות ילדים. ההצגה תינתן על ידי מפעילה ליום הולדת שתתפקד כשחקנית מקצועית. היא מציגה לתינוקות בני שנה, ילדי גן טרום חובה, ילדי גני חובה ואפילו ילדי כיתות א'-ב'. מופע לילדים חיוני מאד להתפתחות הקוגנטיבית שלהם, לגיבוש יכולות שכליות נדרשות, וגם להנאה צרופה שלהם בגילים הקטנים. מפעילה ליום הולדת ממליצה על הצגות שונות לילדים בכל הגילים.

הצגות לילדים בני שנה ושנתיים

מטבע הדברים, רובם לא מדבר וספק אם הולך או יושב. הדבר האחרון שנדרש כאן הוא הצגה בדיבור, אבל כן ניתן לשלב קולות ללא דיבור וכמובן פנטומימה. את זאת בדיוק תספק לכם המפעילה כאשר תגבש הצגת ילדים לגילים כאלה. כהורים, אתם תבחינו מיד שלא מדובר בהצגת סרק, אלא בהצגה שהתינוקות מבינים מה מתרחש בה. הם יגיבו בחיוך ובתזוזת הראש, ואתם כהורים מאד תיהנו, מבטיחים!

הצגות לילדים בגני טרום חובה, בגילי 3-5

בהצגות אלה כבר ניתן לשלב דיבור. אנו נחבר הצגות המתאימות להבנת הילדים הללו, בנושאים שהם מחוברים אליהם וחשים אותם מדי יום. מובטח מופע לילדים שיהיה מצחיק וגם משעשע, אך גם כזה שיגרום לילדים ללמוד ולהפנים דברים חדשים. הצגות לילדים בגילים אלו נחשבות למופעים נמכרים במיוחד. גם אתם יכולים ליהנות ולהסב הנאה לילדיכם!

הצגות לילדים בגני חובה וכיתות א'-ב', בגילי 6-8

אנו מציגים כמה מופעים לשכבות גיל אלה. בשונה ממה שאתם חושבים, גם ילדים כאלה, שנמצאים בסוף תקופת הגנים, תחילת בית הספר, עדיין יכולים ליהנות מהצגה טובה, על בסיס תכנים המתאימים להם. הורים רבים שהיו סקפטיים לגבי כך אך בסוף הזמינו את המופע טוענים כי היו חוזרים על כך גם בפעם השנייה, וחלקם אכן קרא לנו גם שנה לאחר מכך כשמלאו 7-8 שנים לילדיהם.

עלות ההצגה או המופע

העלות כוללת שימוש באביזרים חד פעמיים כמו בלונים ומשרוקיות, שעת הצגה ומשחק של המפעילה, הגעת המפעילה, ועוד. לפרטים – ניתן לפנות למפעילה שתספק לכם את כל הפרטים על עלותו של האירוע. ניתן ליצור קשר גם באמצעות הטלפון, גם באמצעות המייל וגם דרך ערוצי אינטרנט נוספים המפורטים באתר.

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה