טיפים לחגיגה המושלמת

הסוד של ג'יני ג'י

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

אם אתם מעוניינים לסגור עבור הילד או הילדה שלכם מסיבת יום הולדת ביתי נשכחת, פנו אלינו להצגת המופע של ג'יני ג'י. הסוד של ג'יני ג'י הוא היער הקסום, אליו היא לוקחת את הילדים יחד עם חברתה לעת התולעת. ביער הקסום הילדים צפויים לשמוע סיפורים ייחודיים, להאזין לקונצרט ערב לאוזן ולעבור מכלול של חוויות מעצימות. ההצגה – בליווי שחקנים מקצועיים שיסבו לכם עניין רב.

הצגה עם עלילה ייחודית

בואו ליהנות מהצגה שמוצגת במיטב מרכזי הילדים בקניונים ובמרכזים המסחריים המרכזיים בארץ – בגרסא ביתית! אנו נתאים את ההצגה ליום ההולדת של הבן או הבת שלכם ונאפשר להם ליהנות ממופע איכותי. הוא יועבר על ידי שחקנים מקצועיים שהם גם מפעילים ומפעילות לימי הולדת בהכשרתם. עלילת ההצגה מתבססת גם על מוטיב המפגש בין שדונית היער ג'יני ג'י לבין התולעת לעת, גם על ההחלטה שלהן ללכת ליער, וגם על מה שקורה בתוך היער, שזה כמובן החלק האומנותי העיקרי של ההצגה. כאן טמונה הייחודיות של הצגה זו.

תפאורה ייחודית תעטוף את ביתכם

תפאורת ההצגה תיראה ממש כמו בתיאטראות ובקניונים הגדולים כשמוצגת הצגה זו. קירות ביתכם ייצבעו ביריעות בד צבעוניות והילדים יחושו שהם ביער מוקף נהרות ועצי ירק. כשההצגה מועברת באופן כה אמתי ומוחשי, הם זוכים להנאה וסיפוק רב וגם מסתקרנים בכל פעם מחדש לראות כיצד תתפתח העלילה. זהו הסוד הגדול של הצגות ילדים מוצלחות באמת.

תלבושות ואיפור מקוריים

עוד נדבך מיוחד במינו הוא המראה של השחקנים. בניגוד לחברות הפעלות אחרות, כאן אנו לא נעשה את המינימום אלא את המקסימום. השחקנים יתלבשו באופן אותנטי, בדרך שתגרום להם להיראות כמו הדמויות של ההצגה: שדונית ותולעת. התחפושות ייראו מקורי ויהיו עשויות ממיטב חומרי הייצור. באזור הפנים – השחקנים יעטו איפור אשר ישלים את התחפושת ויגרום להם להיראות אמתיים לחלוטין בדמויות אותן הם מגלמים.

חוויה בלתי נשכחת

לפרטים והזמנות התקשרו: 058-7050501

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה