טיפים לחגיגה המושלמת

הצגה לילדים ליום הולדת בהתאמה אישית לכל ילד וילדה

לחשוב מחוץ למסגרת לחשוב מחוץ למסגרת

הידעתם כי אם אתם מעוניינים שהילד שלכם יראה הצגות, אתם יכולים להביא אותן אליכם לסלון? אצלנו מספקים שירות הפעלות לימי הולדת, אך בשונה מחברות הפעלות אחרות, כאן ניתן להזמין גם מופע לילדים אשר ייערך על ידי מפעילים/ות ושחקנים/ות מהרמות הגבוהות בתחום.

התאמת המופע לילדים

בדומה לשירות רגיל של התאמת הפעלות לימי הולדת, גם בתחום ההצגות מתבצעת התאמה על פי גילו של הילד, המגדר לו נועדה המסיבה (האם המסיבה היא לבנים ובנות או רק לבנים או רק לבנות), וכמות המשתתפים הצפויה ביום ההולדת. על סמך פרמטרים אלו אנו מציעים מבחר הצגות ילדים שעשויות להתאים. מופע לילדים אשר ייבחר על ידיכם יהיה זה שישוּחק ביום ההולדת הלכה למעשה.

ניתן להזמין רק מופע או מופע ופעילות

במקרה הראשון אנו נוכל לספק על חשבון הזמן של הפעילות מופע ארוך כמו הצגה לילדים ליום הולדת באיזשהו תיאטרון. במקרה השני, בו אנו נשלב את זה עם פעילות, אנו נדאג לחבר בינה לבין ההופעה, ולקשר בין שני המאורעות. בהתאם לאופי של הילד וחבריו/חברותיו המוזמנים/ות אנו נדע בדיוק אלו פעילויות ומופעים לשלב על מנת ליצור אירוע חווייתי ובלתי נשכח.

ניסיון רב בתכנון כל סוגי ההפעלות

חברת הפעלות לימי הולדת הנה חברת בוטיק בתחום מסיבות הילדים. אנו עורכים מסיבות ימי הולדת לגילאי 1-8 ללא הגבלה. כבר כשהילדים תינוקות ניתן לשעשע אותם ולתקשר עמם באמצעות הפעלות. לנו ישנו הניסיון הנדרש בענף על מנת לגרום לכל קבוצת ילדים משכבת הגיל הזו למסיבה איכותית ומהנה במיוחד.

עלויות האירוע

אנו מתמחרים את האירוע בהתאם לציוד חד פעמי שאנו נדרשים לרכוש למענכם ולהביא עמנו (בלונים ומשוקיות נייר), זאת בשונה מהרכוש הקבוע שלנו שלא נכלל בעלות שלכם. ישנה עלות על נסיעות, וישנה עלות על ההשת

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה