טיפים לחגיגה המושלמת

המלצה ליום הולדת 7 לליטוש רמת האירוע

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !
אנו ממליצים על מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 עבור מסיבת יום ההולדת של הבן או הבת שלכם בגיל 7. בגיל זה, מקובל מאד להביא מפעילה לבית הלקוח, על מנת שתהקצע את רמת האירוע ותשלב בו רבדים מעניינים שיסבו עניין רב גם להורים וגם לילדים. המלצה ליום הולדת 7 היא למשל להביא מפעילה שהיא גם שחקנית מקצועית אשר תופיע אצלכם בבית עם הצגת ילדים. אפשרות אחרת היא לקחת מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 אשר תיישם מגוון פעילויות תחרותיות, ספורטיביות, פעילויות עם בלונים ומגוון פעילויות נוסף אשר יסבו אתגר רב לילדים. ניתן גם לשלב חידון ידע כללי נושא פרסים.

כיצד מעריכים עבור שירות מפעילה ליום הולדת מחיר בצורה נכונה?

בראש ובראשונה יש לבסס את הערכתכם על מה שיתהווה במסיבה: על פרק הזמן אשר תכננתם לסגור, ועל הפעילויות שיתרחשו במהלכו. להצגה, למשל, יש מחיר קבוע במחירון של איגודים העוסקים במלאכת פעילויות הילדים, ולפעילות ליצן יש מחיר אחר. לפעילויות כמו משחקים וחידונים יש מחיר אחד ולפעילויות קסמים מחיר אחר. פשוט השוו בין הידוע לכם לבין ממד הזמן שקבעתם והמחיר שנתנה המפעילה. דרך שנייה, ויותר דקדקנית היא לרדת לפרטים הקטנים ביותר ולנסות להתחקות אחר עלויות המשאבים של המפעילה שלכם: כמה עלה לה אביזר חד פעמי מסוים כמו בלון או משרוקית חד פעמית. בדרך זו תוכלו לדעת להעריך עבור מפעילה ליום הולדת מחיר ראלי ולוודא שזה המחיר שאתם משלמים.

מהן ההמלצות החמות ביותר שלכם לכינון האירוע?

לבסס אותו על תכנים המתאימים לגיל 7. הצגת ילדים המתאימה לגיל זה, מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 שתחבר פעילויות לילדי הגיל המדובר, ועוד. המלצה ליום הולדת 7, מבחינתנו, היא לקחת מפעילה שתספק את כל הפעילויות שנידונו זה עתה: גם את ההצגה וגם את אירועי ההפעלה. בדרך זו אתם נהנים ממגוון עתיר של פעילויות וחוויות המתאימות לגיל 7 פר אקסלנס. כך, תוכלו לדעת שאתם צועדים בכיוון הנכון בתכנון מסיבת יום ההולדת, ושמולכם ניצבת מפעילה משכמה ומעלה שתעשה ממסיבת יום ההודת חוויה אמתית ונדירה שתיזכר לפרק זמן רב.

 

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה