טיפים לחגיגה המושלמת

האם יש צורך במפעילה ליום הולדת בגילאים קטנים מאוד?

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !
אם בעבר הורים היו מתחילים לחגוג ימי הולדת גדולים ומושקעים רק כאשר הילד גדול מספיק בכדי להבין ולזכור את המסיבה, היום יותר ויותר הורים בוחרים לחגוג יום הולדת לילדים שלהם מידי שנה בשנה, ומהשנה הראשונה. הורים רבים בוחרים לקיים ימי הולדת שכאלו לא רק עבור הילד עצמו, אלא גם עבורם, לחגוג את היום המאושר שבו אותו ילד נכנס לחיים שלהם, ולהנציח אותו במסיבה גדולה מידי שנה בשנה.
אבל מה עושים במסיבה הזו? כאשר הילדים קטנים מאוד הורים רבים לא יודעים איך להעשיר את המסיבה ואיזה תוכן להכניס בה, ורבים מתלבטים האם הזמנה של מפעילה ליום הולדת בגילאים הללו הינה נכונה או נחשבת להוצאה שהינה לחלוטין מיותרת.

מי מגיע למסיבה?

אם מדובר במסיבה אשר 99% מהמשתתפים בה יהיו מבוגרים, מפעילה ליום הולדת אשר מקיימת הפעלות לילדים כלל לא תתאים למסיבה כזו. לעומת זאת, אם במשפחה שלכם יש הרבה ילדים שהינם בוגרים מספיק, כמו אחיינים או אחים, הזמנה של מפעילה כזו ליום ההולדת יכולה להיות הדבר הטוב ביותר עבורכם. בעזרת המפעילה תוכלו להעסיק את כל הילדים בזמן יום ההולדת ולאפשר להם ליהנות בזמן שהמבוגרים נהנים מהמפגש החברתי והאוכל.
לכן חשוב מאוד להחליט קודם כל על רשימת האורחים והמוזמנים שתרצו להזמין ובאמת יוכלו להגיע אל המסיבה שלכם, ורק לפי זה תוכלו להחליט בסופו של דבר האם להזמין מפעילה ליום הולדת או לא.


היכן מתקיימת המסיבה?

אם אתם מקיימים את המסיבה בסלון הבית שלכם או במקום קטן יחסית קחו בחשבון כי ייתכן שמפעילה לא תוכל בכלל לעבוד בשטח מצומצם כל כך, והעובדה שתזמינו מפעילה רק תפריע לכל החוגגים ותיצור צפיפות מיותרת. לעומת זאת, אם אתם מקיימים את המסיבה בגינה גדולה או במקום בו יש שטח רב יותר אזי מפעילה תוכל להיות משמעותית יותר עבורכם ולהעשיר את המסיבה בצורה חיובית, מבלי לפגוע בנוחות של כל המשתתפים או לתפוס מקום רב מידי.

 

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה