טיפים לחגיגה המושלמת

מפעילה ליום הולדת למסיבות יום הולדת לילדי כל הגילאים

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

מי שמעוניין בהפעלות בוטיק ליום ההולדת של הילדים שלו יכול לפנות אלינו ולקבל מענה לילדי כל הגילים משנה עד 8 שנים. אנו מספקים מופעים מקוריים, הצגות לילדים, וכן מצאי רב ביותר של הפעלות לימי הולדת, חלקן ייראו לכם מוכרות וחלקן יהיו מקוריות, פרי מחשבתנו. מפעילה ליום הולדת מטעמנו תשוחח עמכם ותסייע לבחור את הפעילויות המשמעותיות ביותר לילדים שלכם. כמו כן, מומלץ לשלב בלו"ז גם הצגות לילדים המתאימות לגילם ולאינטלקט שלהם.

מגוון תכניות הפעלות לילדי כל הגילים

אנו נוהגים לחלק את ההפעלות שלנו ל- 3 שכבות גיל: שנה עד 3, 3 עד 5 ו- 6 עד 8. השכבה הראשונה מורכבת ברובה מתינוקות ובמיעוטה מילדים קטנים מאד שזה עתה למדו לדבר ולזחול, לעתים גם ללכת. יש לנו תכניות עבור שכבת גיל זו, בהן אנו נעזרים בחיוכים, פנטומימה וקולות – וגורמים לילדים לתקשר עמנו. זוגות הורים רבים שנכחו במסיבה כזו נדהמו כי יוצאי חלציהם הם כבר אנשים לכל דבר, והם מסוגלים למעשה לתקשר ולחשוב גם אם אינם מדברים בפועל.
התכנית השניה שלנו נועדה לילדים בגילים 3 עד 5. להם כבר ניתן לספר הפעלות ליום הולדת המסתמכות על קפיצה, ריצה קלה, ומשחקי בלונים קלים, בשילוב הצגות לילדים עם מופעי ליצנות מצחיקים והיתוליים.
בגילי 6 עד 8, מדובר על תחילת בית הספר היסודי, וברור כי ארשת הפנים של הילדים משנתה. הצגות לילדים נעשות רציניות יותר, עם תכנים ממשיים, הפעלות לימי הולדת מסתמכות יותר על שירים וריקודים ופחות על קפיצה וריצה לשם הזריזות גרידא.

יתרונות ההפעלות לימי הולדת לילדים עבור הילדים

ילדים שגדלו בצל הפעלות לימי הולדת הם ילדים הם בטחון עצמי גבוה, יכולת לקבל ביקורת וגם לתת כשצריך. כמו כן, אלו ילדים שברובם גדלים כשהם שמחים ובעלי אמון באנשים אחרים. התכונות הללו חשובות מאד וחיוניות להתפתחותו התקינה של הילד שלכם. מי שמעוניין כי הילד או הילדה שלהם יגדלו כמו שצריך – צריך לוודא כי

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה